SauliusM rašė:
pardavimas po parodos toli grazu nebutinai pasirodymo parodoj rezultatas. kasmet dalyvauju (tiesiogiai ir netiesiogiai) kokiu 30 parodu po visa pasauli nuo tokijaus iki san francisko. jau biski turiu tam tikra nuomone susidares nu ir man tikrai nesitiki tuom ka tu cia rasai. nu nebent produktas koks itin specifinis...
tai pas atve produktas specifinis, pas mane paprastas- baldai

atvaziavai i paroda- kam patiko- pasikalbejai, apsikeitei kontaktais, po parodos susiderini tiksliai ko, kiek ir kada - kas cia neytiketino? nebutu parodos, nebutu kontaktu-> ir nebutu pardavimu is tu kontaktu/ is tos parodos.
Vytenisnl rašė: Nes gamybininkai į parodas važiuoja ne naujų kontaktų ieškot, o esamų "įforminti". Kokiose maisto parodose, tikiu, kad ir naujų kontaktų daug atsiranda, kaip ir tam pačiam IT. Bet tie kontaktai tikrai ne pardaviminiai būna, o tik "leads`ai". Kad pardavimu paverstum, tuos pačius barjerus dėl "europiečio ne iš vakarų" nuverstum vėliau turi dar darbo įdėti

Na nebent esate tas 1 iš 1000 super pardavėjų

Zinau tuos 'iforminimus' prie bonkos, nes i paskutine diena puse parodos 'gatavi'

mano atveju tu darbu poto idet netiek jau daug ir reikia, bet cia gal labiau specifika nei mano 'super' sugebejimai.
Vytenisnl rašė:
Atsakant į dešras - nu blyn. Nesiginčykim dėl ginčo. Ta pati prekė prekei nelygu ir į dantų krapštuko gamintoją niekas nežiūrės. Bet šilelio televizoriai, kad ir iš kokių gerų dalių būtų surinkti, bus mažiau patrauklūs vokiečiui nei phillips
Desras daviau del pavyzdzio, kad ne salis gamintoja man svarbiausia, o kaip renkuosi preke- parasiau anksciau. Beje, pas mane namie "Tauro" telikas
