kazbekas rašė:mlia rašė:alkanas rašė:841 laikoma kaip ir etalonu ul pasaulyje
Nu cia gal ir per garsiai pasakyta

Nepatikima info
aisku kad per garsiai. daugelis "pajuodavusiu" pasaulio ul-sciku 841 net ul-u neskaito del jo savybes vos ne du kartus virsyti virsutini testa.
Yra daug kalbama apie 842 kaip viena is geriausiu light spiningu. Jeigu sale padeti 842 ir 841 , puikiai matosi kad 841 spiningo blankas yra gerokai plonesnis nei 842 is tuos pacios medziagos.
Kokiai klasei tokiu atveju sita spininga priskirti?
Spiningo blanko forma yra tikrai ne dzigine. Nurodytame ant spiningo diapazone jis dirba puikiausiai. Visi sita gerai zyno.
Nurodyta diapazona 841 gali virsiti ne du o 4 kartus ir be juokiu problemu.
Kalbant buhalterine kalba - galai visiskai nesueina. Spiningas nera pritaikytas specialiai dzigui nes yra labai plonas blankas ir turi labai maza blanko kugi. Tuo paciu momentu jis niekaip nenori nudvesti, kada su juo meti ir 20 gr.
Tai kiek as suprantu, tikras ultralaitas privalo nudvesti virsijus ir pora gramu, nuo nurodito testo. Tada tai skaitosi - tikras ultralaitas. Tuo paciu momentu bandai suliginti 841 ir kitu ul spiningu blankus ir matai kad 841 yra plonesnis nei anie ir nedvesia.
Daug buvo ir kalbama apie Tsurubito Easy su testu iki 3.5gr. Tai tas spiningas nesugeba istraukti 1 kg. sapala.
http://www.perekat.com/forum/viewtopic. ... &start=585
Tai reiskia tokie kriterijai yra idealus! UL spiningas - juokiu budu negali mesti pora gramu daugiai nurodyto testo ir nudvesti jeigu tiek meti ir tuo paciu nesusidoroti su 1 kg. zuvimi. Spiningu blankai vienodi pagal parametrus, bet funkcionalumas skirtingas.
Eilinis automobilis 3,0 l. turi apie 180 ir 300 arklio jiegu, priklausant nuo gamyntojo. Formule 1 su 3.0 varykliu turi 850 -1000. Varykliu darbo turis vienodas, bet funkcionalumas visiskai skirtingas