Tu gal daugiau skaityk ir maziau komentuok ne i tema.
Ne vienu zodziu neuzsiminiau, kad mane domina, kodel i prieki plaukia geriau nei atgal ar atvirksciai...

niekas jam neatsitiks, nepergyvenk...juk atvirkščiai pradeda sukt, kai sukeičia ,,+" su ,, -", kaip ir visi varikliai.looking4snow rašė:Gal kas zino, ar Minn Kota el.varikliu atbuliniai begiai skirti tik trumpam atsistumimui kai i prieki neimanoma praplaukti, ar galima istisai plaukti ijungus atbulini begi, kol akumo energijos pakaks ir nieko varikliui nuo to nenutiks?
looking4snow rašė: ar apskritai ko nors kas susije su greiciu???
looking4snow rašė:Toks klausimas kilo, nes jie gerokai letesni uz plaukimui i prieki skirtus
O tu gal paklausk manes to tiesiai i akis?looking4snow rašė:DainiusM, tu durnas ar apsimeti?
Kitais zodziais tai reiskia: toks klausimas kilo, nes del savo greicio atbuliniai begiai labai gerai atstoja inkaro funkcija.Toks klausimas kilo, nes jie gerokai letesni uz plaukimui i prieki skirtus, ir del to labai tinkami (neturint inkaro arba tyngint ji nuleisti) laikytis pries veja vienoje vietoje.
Tai vis dar nedaeina, kad ten, kur citavai, absoliuciai jokio klausimo nebuvo? Tai kuris is musu tupas, kad net neatskiri kur klausimas, o kur teiginys?DainiusM rašė:pacitavau ta dali i kuria atsakiau
Tu teisus, sorry. Nedaskaiciau iki galo ka prirasei. Salia to darbines nuotaikas perkeliau ne ten kur reikia.looking4snow rašė:![]()
Praėjo metai nuo mašininių akumuliatorių naudojimo. Kaip ir tikėjaus, taip ir atsitiko, vienas iš akumų jau prie mirties, visiškai nelaiko krūvio ir per valandą numeta apie 10% įtampos, tad jam atią . Kitas dar geros formos, bet irgi manau ne ilgam. Bet išleistų 150 vienam aukumui neaila, nes piguma ir atvelkiavau tikrai intensyviai. Teks šiais metais matyt investuot į jau normalų.dzukielis rašė:Sveiki,
Noriu padėkoti už visų forumo dalyvių pasisakymus, radau daug įdomios, reikalingos ir nereikalingos informacijos, tai padėjo apsispręsti prieš įsigyjant elektrinį variklį su akumuliatoriumi. Taigis:
Nusipirkau Pro Marine 40 lbs SE . Tam, kuris super yra priekabus išvaizdai ir išorinei padarymo kokybei - tai ne tas pirkinys, rinkitės Minnkota. Valdymo rankena, variklio greičio žymeklis surinkti ir padaryti šiaip sau , nėra tikslumo greičių sužymėjime, valdymo rankenos inžinerinis įrengimas šiaip sau, ji kliba, sukiojasi nelabai maloniai . Asmeniškai man tai dzin , svarbu tai kaip šis variklis veikia. Apatinė variklio dalis atrodo kokybiškai , viskas patogu ir reguliuojama paprastai . Kaina 470 lt.
Kadangi negaliu šiuo metu skirti pinigų įsigyti rimto akumuliatoriaus skirto specialiai šitam reikalui pvz.
http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Tr ... orius.html
, tai nuspręndžiau padaryti kaip daro mano pažįstamas ( plaukioja su 100 Ah mašininiu akumuliatoriumi ) . Nusipirkau du automobilinius akumuliatorius po 62 Ah, pasigaminau kokybiškas jungtis akumuliatorių jungimui lygiagrečiai, taip gaunant bendras 124 Ah. Manau iškart norėtumėte paklausti kodėl du akumuliatoriai? Ogi dvi priežastys: pirma-labai smagu ir patogu nusinešti iki valties, nes abi rankos turi vienodą svorį , o antra priežastis-kadangi tai mašininiai akumuliatoriai , tai bent vienas nusodinimas iki dugno ir jie iškeliauja anapilin, su dideliu amperažu aš tokią tikimybę sumažinu, plius turiu šansų, jog du sezonus gal atlaikys, nes neiškraudinėsiu jo iki tokio lygio, kad greitai pasidarytų pakenkimai talpai. Mano akumuliatoriai:
http://pigu.lt/autoprekes/akumuliatoria ... id=3431027
Kainavo 344 lt.
Toliau įspūdžiai nuo vandens. Yra medinė valtis ( sunki,nemaža, apie 200- 250 kg. ) - su ja ir išbandžiau. Jei kas turite iliuzijų,jog sunki medinė valtis bus kaip uoga su elektriniu varikliu , tai taip galvoti naivu . Velkiavimo greitis buvo 2 , dažniausiai 3 pavara ,nes vėjukas priešinis. Daryti tolimesnius perplaukimus 3 greičiu vargas, reikia naudoti 5 bėgį, bet jo naudoti negaliu,nes užmušiu akumuliatorius ... aišku pabandžiau aš maks greitį , tai jau užtenka ,greitis labai panašus kaip pats stipriai irkluotum. Norint su medine valtimi išnaudoti šį variklį reikia Heavy Duty tikrojo gilaus ciklo akumuliatoriaus su tikrai didele talpa, kokia 200 Ah, kad galėtum ramiai daryti perplaukimus nemažais atstumais. Na ir šiaip jei telkinys didelis, tai bangos didelės, vėjas nemažas , tai didelis amperažas būtinas. Po 5 val. plaukiojimo 2-3-4 greičiais, akumuliatorių talpos matuoklis ant variklio rodė, jog akumuliatorius pasėdo per vieną padalą , kas tikrai nustebino ,bet manau kad bišk melavo, įtariu busiu išnaudojęs truputį daugiau nei pusė akumuliatorių galimybių , kaip sakant viskas pagal planą - tausoju akumuliatorius kurie tam neskirti. Akumuliatorius kraunu su šiuom daiktu, veikia puikiai:
http://www.auviras.lt/Akumuliatoriai/Ik ... ram=absaar
Be abejo turiu ir guminę trivietę valtį su el. variklio variklio tvirtinimu , jos svoris maks 15 kg. Tad su 40 lbs varikliuku eis kaip žvėris ( kuom neabejoju ) , kitą savaitę ar dar kitą išbandysiu. Kitais metais pirksiu jau spec. gilaus iškrovimo akumuliatorius , be abejo ne vieną o du ( aukščiau poste paaiškinau kodėl ) .
Tai tiek. Ačiū.
neuzteks, nebent ezerai mazi ir per didesni veja neplauksi, 30 lbs pries didesni veja vos pastumia net trumpesne valti. kiek lbs uztektu nzn nes pats 30 teturiuKrasas rašė:Sveiki, perku PVC valtį 3,60 su kyliu, ar užteks variklio 30lbs ir 110Ah akumo, plaukiosiu ežeruose?
alkanas rašė:valtys skirtos motoram turi plaukt su benzmotoriu