Pradedu suprast iš kur atsiranda dulkės, o kur dingsta pinigai - vis dar nesuprantu......

jos berods iki 40 km/h, be to sidziame asnigtame kelyje greiciau ir nepavaziuosiRamaZ rašė:Antai - kiekvienas pasikėlimas turi tam tikras ribas![]()
Dėl grandinių: pačiam neteko naudot, bet teko šnekėt su norvegiuku (pas juos eismo sąlygos žiemą beveik visada kaip pas mus dabar). Grandines naudoja tik trumpam-sudėtingam ruožui įveikt. Pvz - sustoja prieš kalną, neskubėdamas užsideda grandines ant spygliuotų padangų, kurios naudojamos pirmą sezoną, ir neskubėdamas kyla į kalną. Užvažiuoja - neskubėdamas nusiima šituos pribumbasus ir važiuoja toliau. Į pakalnę tas pats, tik atvirksčiai. Jokių ten 10km atkarpų nevažiuoja - nebent pačioje šiaurinėje dalyje.
O kalniukų tai net miesteliuose teko matyt tokių, kad net vasarą antros pavaros reikia norint į viršų sėkmingai užropot. Lipa ir žiemą, bet kaip jau sakiau - neskubėdami + naujos šypuotos (geros) padangos + grandinės
O priekinis auto rodė posūkį į kairęIntras rašė:Kaip manote JUS kuris kaltas sioja situacijoje.http://img717.imageshack.us/img717/5238 ... ezinys.png
Juk daviau ištrauką iš taisyklių, kodėl tu ten perskaitai tik tai kas tau naudingaIntras rašė:Cia buvo uzmiescio kelias,dvipusio eismo,nezymetas.Bet tai taisyklese juk parasyta juoda ant balto,kad lenkti draudziama,jai yra zenklas salutinis kelias is kaires ar desines. Siuo atvejo jus paveiksliuke matot kur tas zenklas buvo,tai tas pats zenklas gali reiksti du kelius?Mano kelias buvo pagrindinis.
tai labai puiku, bet ir vel pasikartosiu rasydamas tokius turi parasyti ir smulkmenas, tokias kaip kuro zarnu padavimo keitimas, ypac kai masina yra sena, tai ir zarnos senos, tai jas dazniausiai aliejaus naudotojai keiciasi, bet to neuzsimena, nes cia tipo ir taip supranatmas dalykas, toks pats ir aliejinio kuro pasildymas saltuoju laikotarpiu.tukasG rašė:Wytux , Antas .
Kadangi savo "darbinei - žvejybinei" mašinai keliu tik tokius reikalavimus, kad ją įsigyti nekainuotų daugiau negu 3000 lt, kad būtų techniškai tvarkinga, kad būtų pigi važinėt bei remontuot, tai į kuro kokybę ar mašinos "prestižą" dėmesio kreipiu 100 kartų mažiau, negu į kainą 100 km įveikti. Nesu transporto inžinierius, todėl tikrai negaliu teigti, kad toks kuras yra gėris ir, kad jis labai gerai naujiems bei prabangiems auto, bet, kad į bebaigiančią nustipt senieną buvo supilta ir išvažinėta tiek aliejaus, kad atsipirko auto įsigijimo išlaidos - tai faktas. Gal jei vietoj to golfuko būtų buvus bet kokia kita mašina - ji būtų "nusprogus" po savaitės. Kas dabar žino... Niekam nieko nesiūlau, tik papasakojau, ką teko pabandyt. Jei kam buvo idomu ar naudinga - smagu, jei ne - dovanokit už "blevyzgas".
poilicja gera darba padare, tavo veiksmu plana pries ereli uzkirtopensininkas rašė:veiksmu seka ...? astuoniolikmetis ====> BMW 328 ====> girtas ====> erelis ====> greitis ====> medis ====> kapines
tu teisus, is siknos dygsta kojos, del to ir smirdipensininkas rašė:Nu vo, pasikeiciau savo zoom zoom'ui salono oro filtra, tai dabar tokia oro srove duoda kad net prie sedynes spaudziadar karta isitikinau, kad rankos ne is siknos dygsta