Antai, geras tas tavo XM (draugelis toki turejo). Paskui labai dziauges, kai pardave
. ir baikit cia trielint ta pati per ta pati. teoretikaiblyn

Lietuvos meškeriotojų sąjungos narys
Tai kad aš nei giriu nei peikiu jos ... Tik manau, kad pracūzai savose klasėse tikrai neprilygsta nei japonams nei vokiečiams ir manau - nei švedams.vava rašė:Vegys Camry..
cia tai geras, Vava as negyriu xm, tiesiog yra faktai ir viskas, jei zmogui patinka le france tai ja ir pirks, jei kitas vazineja tik su vokiskomis - tai jam ir yra geriausios vokiskos.
100proc tiesaTadunce rašė:Oj ne, geriausia masina yra valdiska
o tu zinok visai be reikalo negiri.Antas rašė: Vava as negyriu xm, tiesiog yra faktai ir viskas, jei zmogui patinka le france tai ja ir pirks, jei kitas vazineja tik su vokiskomis - tai jam ir yra geriausios vokiskos.
Geriausia masina yra nauja is autosalonova jos tada visos lygios.
kaip sakoma jei nori pirkt xm - nepirk, pirk vokiska ir galesi but laimingas, kad xm nepirkai.
ten td ne tdivava rašė:o tu zinok visai be reikalo negiri.Antas rašė: Vava as negyriu xm, tiesiog yra faktai ir viskas, jei zmogui patinka le france tai ja ir pirks, jei kitas vazineja tik su vokiskomis - tai jam ir yra geriausios vokiskos.
Geriausia masina yra nauja is autosalonova jos tada visos lygios.
kaip sakoma jei nori pirkt xm - nepirk, pirk vokiska ir galesi but laimingas, kad xm nepirkai.
kai draugas pirko (2.5 tdi), kartu ja parvarem is Utenos. As vairavau, o ir paskui kelis kart buvau prisedes. "Valina" ta masina labai smagiai, vietos daug. Tiesa, kaip jau minejau, detales ner pigios ir meistrai jos kratesi
o vat, kai jis pries tai turejo 2l benza, tai ten tikrai shuds buvo, traukos nulis
Nu va Agis mete dideli akmeni i dyzelistu gretas, nuo kada dyzelis kelia dideli triuksma ir baisiai birba. Gal pirminiai dyzeliniai taip ir dirbo, ypac maz, kamaz, ie lengvieji su D zenklu. maniske sena 2,5 td, bet kas ilipes klausia ar mes cia su dyzeliu ar benzu vaziuojamAgis rašė:Fiskiau, nebūk naivus ir netikėk pasakom, aš jau savo kailiu patyriau, kai pabandžiau "pigiau" važinėti, tai tik savęs apgaudinėjimas, kai mažiau sumoki pilantis, o kai viską paskaičiuoji per keturis, penkiis metus, tai jokios ekonomijos nėra, plius amžinas vargas su dujom , įpatingai žiemą ir įpatingai dabar, kai nesilaikoma mašininių dujų koncentracijos tarp butano-propano, nors ten ribos tokios, kad gali klaidžioti į abi puses kiek nori, bet žinoma nuklystama tik į vieną pusę, pripilant daugiau butano.
Jeigu važinėsi, kaip žvejas ir nereiks raliuoti, tai net nebus skirtumo tarp dyzelio ar benzo, žinoma naudojantis kolonėlių paslaugomis.Jei ir atsiras skirtumas, tai jis toks nežymus, kad keli litrai daugiau sunaudoto benzo, atpirks triukšmą, problemas žiemą, įrangos priežiūrą/remontą.Tie visi palyginimai, matavimaisi, tai tik suaugusių vaikų kalbos ir savęs įtikinėjimai.Kuro kainų skirtumas būna tik laikini dalykai.Važinėjau benzu, po to dujomis, po to vėl benzu, dabar dyzeliu ir galiu pasakyti, kad labiau akcentuočiau patį mašinos modelį, jos įrangą, metus, pravažumą, o ne tai ką ji suvalgo ir niekad nemokėčiau už 8-10 metų dyzelį kai galėčiau už tą kainą pasiimti 6-8 metų benzą.