Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Žūklės parduotuvės, straipsniai ir laidos apie žūklę, meistravimas, bendrai apie pašarus, orai ir kt...
 #222226   audrutis
 22 Rgs 2010 07:50
Nieki cia nera mistisko :) Tuba buvo ta, kur meskeres dedasi su ritem, tad nebuvo jokiu cecholiuku ir net valas buvo kilputese :shock: As tokiu spiningu taip i tuba nekisciau :roll:
 #223437   blight
 28 Rgs 2010 20:41
Kaip minėjau mano žvejybinę šeimyną papildė vintažinis Abu Garcia Ambassadeur C4 5601 (kairiarankis) multikas. Taigi, kaip jis prikeltas antram gyvenimui...
Mane pasiekęs jis atrodė taip - korpusas kiek apibraižytas, bet neypatingai, iškart į akį krinta nemažai nešvarumų ant vediklio ir jo slieko, rankenėlių. Pati ritė sukasi gan sukokai, tokia kaip per muilą, nuspaudus klaviša bugnelis irgi nežavi ilgu sukimusi:
PaveikslėlisPaveikslėlis
Tad nekyla abejonių jog reikia daryt "rebuild'ą". Schemą radau internete:
http://www.reeldr.com/SCHEMATICS/ABU/AM ... -00%29.pdf
Pradedam.
*Pirmiausia nuimu dešininį šoninį dangtelį (24961), iš kitos pusės nei rankenėlė. Valo vediklio dantračiai (23404) apsinešę nešvarumais ir įsižiūrėjus neženkliai vos pasitrynę, pasibraižę, bet ne tiek, kad dar galvočiau apie jų keitimą naujais. Kažkokių tepalų ant jų nematyt net likučių, ant dangtelio sienelių matosi tik kažkas panašaus į barzdos skutimosi putas. Dantračius nuplaunu benzine, kruopščiai išvalau dantų krapštukais ir šepetuku, ir sutepu tirštu tepalu. Tepalo negailiu, kiek nereiks - pasišalins pats. Toliau išimu kogero patį nereikalingiausią daiktą - terkšlės konstrukciją (20505), kuri taip pat apsitaškiusi kažkokiu majonezu. Ją pamirkau benzine, nuvalau nešvarumus ir, nors tas terkšlės mechanizmas man absoliučiai nereikalingas, visgi norint palikt orginalioj komplektacijoj, gražinu atgal į vietą. Taip pat švariai "nublizginu" patį dangtelį, tiek iš vidaus, tiek iš išorės. Iš vidaus dar sieneles nutepu tirštu tepalu.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
*Toliau - ardom valo vediklio mazgą. Išsiima labai paprastai - atlenkus fiksavimo plokštelę (5178), kuri fiksuojasi į dviejų strypelių įpjovas, tada jinai atlaisvina slieko dantratuką ir paėmus už jo gražiai ištraukiam korpusą. Sliekas (23939), kaip jau sakiau, atrodo lyg buvo naudojamas pagal jo tiesioginę pavadinimo reikšmę - sliekams kasti. Nors, kad buvo kartas nuo karto tepamas, matosi... Atsuku vediklio kaušelį (5177) ir išimu "šunkiuką" (5176). Apžiūriu pro padidinamąjį stiklą, gerai įsižiūrėjus matosi, jog kraštai šiek tiek "nuvalgyti", "pasitarkavę", bet nėr ir ko tikėtis, kolkas palieku, o paskui gal pakeisiu ir į kokį keramikinį. Išrenku po detalę ir viską (išskyrus guoliuką 21680) užmerkiu benzine. Kiek palaukęs nuvalau visus nešvarumus, kruopščiai apžiūriu slieką - na o jis atrodo vos ne kaip naujas, net kampų aštrumai nepasitarkavę. Ant guolio užlašinu kelis lašus skysto tepalo (Rocket Fuel). Viską surenku, užfiksuoju plokštelę 5178. Slieką sutepu skystu tepalu (čia vediklis neatsijungiantis, tad tirštas, kaip tarkim Shimano multikuose su atsijungiančiais, netinka).
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
*Na ir viskas, dešinysis šoninis dangtelis baigtas, tad jį užsuku ant taip pat benzinu nuplauto "karkaso" (811629) ir padedu į šoną.
Paveikslėlis
*Pereinu prie bugnelio (970823). Iš būgnelio šono kur nuo valo vediklio dantračio pusės, išimu baltą kaproninį dantratį (23403). Išsiima gan nesunkiai, tiesiog stipriau truktelėjus pirštais. Po juo esantis guolis (13472) išsiima labai lengvai, vos papurčius. Apžiūriu guolio buklę - puikiausiai veikia, be jokių striginėjimų, užlašinu skysto tepalo (Rocket Fuel), įstatau į vietą ir itaikęs į išdrožas įstatau plastikinį dantratį. Dantračio dantis aptepu tiršu tepalu. Pereinu į kitą pusę. Norint nuimt išcentrinius stabdžius (senieji turi 2 "činčikiukus", o ne 6 kaip naujieji, be to ir korpusas metalinis), pirmiausiai reikia nuiimti fiksacinį vielinį žeidą (13084), kuris įsistato į griovelį. Nuėmus išcentrinių stabdžių korpusą (19372), guolis išsiima taip pat lengvai papurčius. Po juo dar padėta žalvarinė poveržlė (13104). Vėl apžiūriu guolį (13472), neradęs priekaištų užlašinu skysto tepalo ir įstatau atgal. Uždedu išcentrinius stabžius ir istatau fiksacinį žiedą. Ant būgnelio ašies užlašinu skysto tepalo ir įstatęs į korpusą (811629) padedu šonan.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
*Įdomioji dalis - kairysis šoninis dangtelis. Pirma reikia nuimt rankenėlę. Atsuku varžčiuką 301, nuimu fiksacinę plokštelę 20944. Atsuku veržlę-kaušelį 24104. Tada labai atsargiai nuimu fiksatoriu, vadinamajį "C-klipsą" 4490 (tik reikia būt budriam, nes labai mėgsta spriegt - patyriau savo kailiu, kambarių pakampės blizga, bet orginalas taip dar ir nerastas net magnetų pagalba). Dabar jau galima nuimt ir rankenėlę (23931). Po ja randam skardinę poveržlikę.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
*Nekantraudamas lendu vidun. Tam reikia atsukt 2 varžčiukus (304). Atsidarius vaizdelis ne pats blogiausias, tepalo matyt, bet visas virtęs želatina, vos ne guma. Pirma tvarkau "lėkšelę" (22815). Išrenku visas dalis ir vėl pamerkiu benzine. Kruopščiai apžiūriu dantratuką, taip vadinama "pinion gear" (24953). Matosi kiek pasitrynę dantračio dantų kampai (matomai perjungimo momentu, ar nuėmus šoninį dangtelį ir jį suktelėjus išsicentravusį), vietomis pajuodavę (matyt nuo sūraus vandens), bet visa kita atrodo puikiai - jokių išsidėvėjimo požymių, visgi garsusis švediškas metalas. Surenku atgal viską ant "lėkštutės", ištepdamas pirma ją, o paskui visas jos dalis tirštu tepalu ir galiausiai uždedu atmetimo amortizacines skardeles (21874).
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
*Toliau vėl grįžtu prie pačio dangelio. Pagal laikrodžio rodyklę (kairiniu sriegiu) išsuku stabdžių žvaigždę (24000), išimu lenktas poveržles (5131). Nuimu centrinio stabdžio kaušelį (21716), įsitikinu, kad joje amortizacinio plastmasiuko (20090) ausikės žiūri teisingon pusėn ir vėl visas dalis merkiu benzinan.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
*Kruopščiai po spaudimu (tam panaudoju švirkštą) benzinu išplaunu atbulinės eigos ritininį guolį (ant guolio iškalta "INA" Germany - o įdomu naujose abuškėse kas juos gamina?). Taip pat išvalau benzinu švariai dangtelį, kuriam ties apatiniu prisukimo varžtu pagraužti iki metalo dažai - matomai pasidarbavo ten patekęs sūrus jūros vanduo. Ritininį guoliuką reikia tepti tik SKYSTU tepalu, čia matomai senojo tipo guoliukai kiek kitokie nei eina dabartiniuose Ambasadoriuose. Pirmą kart sutepus, kaip daug kur internete rekomenduoja naujuosius tept tirštu tepalu, gavos taip, kad guolis prasisukdavo ir atgal (kitaip sakant darbinėj padėtį būgnelį sukant priešinga kryptim, atgal (pagal laikrodžio rodyklę) sukdavos ir rankenėlė).
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
*Pereinu prie frikciono "buterbrodo", visą išrenku (jisai visiškau sausas), išplaunu benzine. Apžiūriu pagrindinį dantratį (24480) - jokių nusidėvėjimo požymių, tik vėl vietomis pakeitęs spalvą - pajuodavęs, kogero vėl sūraus jūros vandens pasekmės. Na ir vėl viską surenku, negausiai sutepdamas visas buterbrodo poveržlikes (20907, 20906, 20905) tirštu tepalu ir sumaunu ant "pavaros veleno" (22081) ašies. Galiausiai užmaunu įvorę (22001) ir įstatau į ritininį guolį. Taip pat ištepu tirštu tepalu visas dangtelio vidines sieneles bei pritrombuoju varžtų prisukimo vietas.
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis
*Užvožiu dangtelį ant lėkštelės, įtaikydamas ašelę i "pavaros veleno" (22081) kiauryme, prieš tai ją šiek tiek pateptamas skystu tepalu. Užsuku centrinio stabdžio kaušelį (21716) prieš tai įlašinęs šiek tiek skysto tepalo. Iš išorės užmaunu lenktas (pilvais į išorę) poveržles (5131) ir užsuku stabdžio žvaigždę, jos sriegį prieš tai sutepęs tirštu tepalu. Uždedu amortizacinę skardelę (5115), rankenėlę (23931), užspaudžią "C-klipsą" (tą kur greit pasimeta - 4490), užsuku kaušelį (24104) ir jam neleidžainčia atsisukt plokštelę (20944).
PaveikslėlisPaveikslėlis
Viskas, ritė paruošta malkų svaidymui (piršto pasidėjimo detalės 96426 neuždėjau, nes mėginsiu mėtyt be jos, manau bus patogiau).
PaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlisPaveikslėlis

PS. Dėkui Xrapui ir Linkaz už patarimus darbo eigoje ir prieš tai.
PSS. Rašau ir pats nežinau ar čia bus naudinga, ar ne be reikalo vargstu, nes išskrostų abūškių pilnas internetas.
PSSS. Blin, net pats nenutuokiau kad toks romanas gausis :shock:
 #223446   Vegys
 28 Rgs 2010 21:05
blight rašė:PSS. Rašau ir pats nežinau ar čia bus naudinga, ar ne be reikalo vargstu, nes išskrostų abūškių pilnas internetas.
Visko neskaičiau. Tik akim permečiau. Ale to pakako, kad suprasčiau, kad niefig man lyst į ritės vidų :-D
Reiškias, naudingas buvo romanas...
 #223450   Kairys
 28 Rgs 2010 21:15
Aš gal ir paskaitysiu kada iš smalsumo, bet šiaip tai be rimtos priežasties nelįsiu į ritės vidurius, paskiau tikrai nesudėčiau. :-D Blaitai, respect už kantrybę, tiek gramatos prirašei, nuotraukų pridėjai, didžiulį darbą atlikai, manau, kad kažkam turinčiam multiką tikrai bus naudinga info. :gutgut :gutgut
 #223456   Agis
 28 Rgs 2010 21:38
Perskaičiau, man patiko, devyni :-D
O jei rimtai, tai lenkiu galvą prieš atliktą darbą tiek ritės ardyme/sutvėrime tiek sudedant nuotraukas, tiek aprašant viską iš eilės.
Ir kruopštus gi Tu vaikinas :lol:
 #223463   linkaz
 28 Rgs 2010 21:51
Blight...tokio issamaus, aiskaus ir kruopstaus aprasymo nesu mates niekur, o ivairiu riciu "skerstuviu" internete yra daug....Nera ka lygint nei su vienu matytu... Tiesiog nerandu zodziu ka bepridurt. Pagarba uz kantrybe ir nuosekluma -:saliut .....Manau kad toks darbu aprasymas parodo zmogaus poziuri i iranki :-ou-je , ir ne tik ji..
Sis "rebuildas" padetu praktiskai visu modeliu klasikiniu ambasadoriu savininkams :gutgut ;uolrait - ju konstrukcija (tuo paciu ir schemos) mazai skiriasi.

Turint maziau patyrimo, isrinkt ambasadorius gan dekingas darbas, nuo ju gal ir geriausia pradeti - del vykusios, aiskios ir logiskos konstrukcijos, be visokiu "issigalvojimu". Galima pradet nuo maziau sudetingo aptarnavimo, ir po to vis labiau listi i vidu...pirmas kartas juk vis tiek buna, jis idomus, su atradimais ir pergalem :-D :gutgut

...panizo rankos man, blight :-D
 #223472   blight
 28 Rgs 2010 22:16
Dėkui vyriokai kad įvertinot ;-) :/brazasista
linkaz rašė:O siaip isrinkt ambasadorius gan dekingas darbas - del vykusios, aiskios ir logiskos konstrukcijos, be visokiu "issigalvojimu"
:-ou-je Tikrai taip. Nors tiesą sanakt Calcutta vidun lyst buvo kur kas paprasčiau, bet ten gi vediklis atsijungiantis, tai mažiau ir detalių :-D
Vegys rašė:Ale to pakako, kad suprasčiau, kad niefig man lyst į ritės vidų
Nieko ten gi sudėtingo :-D O be to pilno "rebuild'o" mažai kada prireikia, teisingai Linkaz sako ;-) :
linkaz rašė:Galima pradet nuo maziau sudetingo aptarnavimo, ir po to vis labiau listi i vidu..
 #223474   Taacis
 28 Rgs 2010 22:26
blight rašė: Dantračius nuplaunu benzine, kruopščiai išvalau dantų krapštukais ir šepetuku, ir sutepu tirštu tepalu.

Toliau išimu kogero patį nereikalingiausią daiktą - terkšlės konstrukciją (20505),

(ant guolio iškalta "INA" Germany - o įdomu naujose abuškėse kas juos gamina?).
Ar tikrai verta tepti platmasinius dantrachius tirshtu tepalu? Mano galva ten tokios niekingos apkrovos, kad ir skysto uzhtektu, o ir visai sausi jie maloniai sukasi :roll:

Beje Recorde nera terkshles- o kada ji tershka? Labai man truksta to tershkejimo, kai lydeka valo paprasho... Aishku jeigu terkshle tershka ir kitais rites darbo momentais, tada :-vimt

Ant priesh 1,5 metu pirkto Recordo irgi yra INA Germany ir dar abriavetura 0406KEA (jeigu gerai inzhiurejau).

Bet kogero blogai zhiurejau, atrodo, kad ten kazhkas ish shitu:
http://medias.schaeffler.de/medias/en!h ... *HF0406-KF
http://medias.schaeffler.de/medias/en!h ... F0406-KF-R
 #223480   Taacis
 28 Rgs 2010 23:09
Taacis rašė: Ant priesh 1,5 metu pirkto Recordo irgi yra INA Germany ir dar abriavetura 0406KEA (jeigu gerai inzhiurejau).

Bet kogero blogai zhiurejau, atrodo, kad ten kazhkas ish shitu:
http://medias.schaeffler.de/medias/en!h ... *HF0406-KF
http://medias.schaeffler.de/medias/en!h ... F0406-KF-R
Velnias, kogero visai neatidzhiai skaichiau- ash aprashiau vienos krypties guoly, katras pas Recorda stovi shpuleje, o ta kur rankenoj, tai turi kodavima F-223251, bet INA puslapelis tokio kodo neranda :cry: Bet INA GERMANY figuruoja
 #223491   Xrapas
 29 Rgs 2010 07:17
Taacis rašė:...Ar tikrai verta tepti platmasinius dantrachius tirshtu tepalu?..
Iš gamyklos eina sutepti :donknow' , schemose irgi rekomenduoja:

Paveikslėlis


aš labai šykščiai, bet tirštu patepu. Dėt daug tepalo ten nėr prasmės- perteklius nuistaško ant būgnelio ir korpuso sienučių.
 #223512   blight
 29 Rgs 2010 08:42
Taacis rašė:Ar tikrai verta tepti platmasinius dantrachius tirshtu tepalu? Mano galva ten tokios niekingos apkrovos, kad ir skysto uzhtektu, o ir visai sausi jie maloniai sukasi :roll:
Na šiaip su tepalo kiekiu ten biškį persistengiau, iš tikro ten jo tiek nereikia, bet ant nuotraukos jau nenuvalysiu pertekliaus :-D O ant dangtelio sienelių tegul taškos. Šiaip sutept rekomenduoja, be to blogiau tikrai nebus, tik svarbu, kad tepalas nebūtų per daug tirštas, kitaip sakant - lipnus, kitaip sakant, kad nestabdų metimo metu sukantis dantračiams savo sukibimu. Tas mėlynas (shimano dviratinis) visai tam tinkamas - ritę nereikėjo ilgai sukiot, kad prasivaikščiotų ir dabar nejuntamas joks stabdymas ;-)
Taacis rašė:Beje Recorde nera terkshles- o kada ji tershka? Labai man truksta to tershkejimo, kai lydeka valo paprasho... Aishku jeigu terkshle tershka ir kitais rites darbo momentais, tada :-vimt
Tą terkšlę kada nori įjungi/išjungi su mygtuku ant korpuso (dešinėj pusėj viršuj - 12647). O kam tau ta terkšlė kai lydeka valo paprašo? :roll: Tagi yra stabdžių žvaigždė, o dar ir nykštis... Na nebent nori, kad visi aplinkiniai girdėtų jog kažką trauki :-D
 #223615   Taacis
 29 Rgs 2010 14:39
blight rašė:O kam tau ta terkšlė kai lydeka valo paprašo? :roll: Tagi yra stabdžių žvaigždė, o dar ir nykštis... Na nebent nori, kad visi aplinkiniai girdėtų jog kažką trauki :-D
Va, va, kad aplinkiniai ir ash pats girdechiau, kada stabdys zhviegia, bo kai pernai buvau inkinkes lydy, tai niekaip nesupratau, kodel ash jo netraukiu- bo stabdis sukosi be garso, tai ash ir nesumojau, kad reikia zhvaigzhde paverzhtii :)
 #223617   Xrapas
 29 Rgs 2010 14:57
Taacis rašė:... kad aplinkiniai ir ash pats girdechiau, kada stabdys zhviegia...
Kad aplinkiniai girdėtų reik pačiam žviegt... :-D
Šitas "navarotas" su terkšle, signalizuojančia apie prasisukantį būgnelį yra berods pas DAIWA RYOGA, dėl kitų modelių neteko girdėt...
 #223621   Taacis
 29 Rgs 2010 15:13
Xrapas rašė:
Taacis rašė:... kad aplinkiniai ir ash pats girdechiau, kada stabdys zhviegia...
Kad aplinkiniai girdėtų reik pačiam žviegt... :-D
Šitas "navarotas" su terkšle, signalizuojančia apie prasisukantį būgnelį yra berods pas DAIWA RYOGA, dėl kitų modelių neteko girdėt...
Blyn turiu toky yproty, dar nuo tada, kai megdavau sedet ant ledo (priesh 20 metu)- zhuvy traukti tyliai ir nepastebimai :)
O del terkshles, tai gaila- zhinojau, kad beveik nera multu su trashkanchiu stabdzhiu, bet jau vel viltis buvo intcizhiebus..
Nu dar mislijau, y kuria vieta kokia plokshtele pritaisyt, kad tik sukantis shpulei su stabdzhiu atsirastu garsas, bet... Jauchiu greichiau priprasiu prie tyliojo stabdzhio, negu, kad sugalvosiu :lol:
 #224282   Tanius
 03 Spa 2010 11:17
liaudis :-:help! siandien besiliuobdamas spiningu tekstelejau ir isluzo tulpes ir vieno ziedelio keramika, kiek zinau, tokiu atveju keiciamas visas ziedas? Is karto kitas klausimas, kiek pas Stancika kainuotu sutvarkyti, apytiksliai? Ar galbut kokiu kitų pasiulymu turit? :neutral:
 #224290   Sokratas
 03 Spa 2010 14:59
tokius darbus siųlau daryt pačiam, o tokius, kaip kad daro Blight, duoti Blight arba Xrapui :)
 #224293   Tanius
 03 Spa 2010 15:12
Visi vis akcentuoja, kad tai lengva, bet taip nesinori to spiningo sugadint :? Jaigu taip, tai bandysiu apsiimt pats :roll: Dabar kitas klausimas, butu- sitoj temoj info ieskot :?:
 #224709   Vegys
 05 Spa 2010 15:53
Vegys rašė:Aš savo spiningą Aleksandrui (vobleriai.puslapiai.lt) atidaviau remontuot. Ar jis gerai ar blogai tvarko - negaliu įvertint ... Muselinę tvarkęs buvo - kaip kad ok, ale su ja negaudau beveik. Jerkiniui koteliui - tulpę blogai įstatė ... Greit išsiėmė ... Taigi ... :roll:
Ple ple ple .... Sutvarkė spiningą. Šiandien (antra žūklė po remonto) - užmetant 10-15 g voblerį prieš vėją - bac ir sulūžo per taisytą vietą ... 'viarkt O lūžęs buvo žemiau pirmo žiedelio, ty storoji koto dalis.
Vežu šį kart į Kotą pas Stančiką. Išlazdavojo mane, sako matyt sutaupyt norėjai ir pigiai remontavai. Sakau "mokėjau 65 lt". Sako "kiiiieeeeekkkk ?" Vienu žodžiu, kas buvo tas buvo. Palikau jam remontuot. Sakė padaris, tik tiek, kad padaris tik per 10 dienų ... :( Sakė remontas turi kainuot ~ 50 LT.
 #226377   Agis
 13 Spa 2010 14:51
Kad kažkaip reklamos nėr, rodos, kad čia niekas auksinių rankų neturi.Kažkada "Hobio" sklepe remontuodavo, esu nešęs tiek ritukę tiek kotelį ale daugiau nesusigundžiau.Su rituke prasiknisau, kol atitaikiau dantračius "į porą", o kotelis *prastas* buvo, tai nelabai ir pergyvenau, kad dar šūdinesniu patapo :-D
 #227616   martiz-zz
 20 Spa 2010 19:11
o nutiko taip, nuluzo meskere graziai giai sprindis ties sujungimu, nunesiau sutaisyti ir idejo i vidu vamzduka ir gal meistras nepamate, ar nepagalvojo '''bum kad gali buti skiles ir toliau,,, na taip ir nutiko buvo skiles tuputi uz ten kur jis pridejo kliju ir tas jo vamzdukas suskalde vel spina pirmu metimu... spinas atrodo dabar va taip Paveikslėlis ir kreipuos i jus. ar eitu ji dar kaip sutaisyti, skilimas manau jau iki 2 ziedo, tikuos toliau nera. gal kas zinot kas galetu klaipedoi sutvarkyt?
 #227627   SauliusM
 20 Spa 2010 20:01
geras meistras gana gerai suremontuot galetu manau, bet kiek as susidures su tokiu luzenu remontu, tai toks remontas kainuotu ~100-150 Lt...
tai ar verta remontuot labai priklauso nuo to kiek originaliai pats kotas kainavo.
priedo rimti meistrai labai nemegsta remontuot svetimas visokiu atgrubnagiu chalturas...
 #229286   Tanius
 28 Spa 2010 19:56
Siandien pirma ziedely bandziau prilipint bandomaji, privyniot tai lengvaai sekes, o epoksidke tai pasukiojau valandele lyg ir storis susidare sioks toks ir pastaciau vertikaliai, kad graziai perteklius nubegtu, tai beveik visa epoksidke beveik gryzus nubegus :grin: Tai dabar klausimas, galbut is "mazojo" svirksto maziau ymaisius i misiny, greiciau stingtu? :neutral:
 #229595   Tanius
 30 Spa 2010 23:11
Ka as galiu pasakyt - svarbiaasia nepirkt epoksidkes avalynei :lol: kuri parasyta, kad yra elastinga... Jeigu vel ispuls reikalas tikrai pirksiu bent per pora valandu pilnai, greit sustingstancias ir neieskosiu nei elastingų nei dar kokiu :?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 35
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė