Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #237524   T0ma5
 02 Gru 2010 11:24
Oho kiek daug pritauskete. Nustebote, kazkas neiprasto nes kaip bebutu keista butent 607 padare BMW, gaila kad nepadariau video. Maziau vadovaukites teorijom ir neaisku is kur paimtais tech dumenimis. Praktika lauzo visas taisykles
PS vakar kura nesteje pyliausi tai pastebejau ant pistoleto 2 zvaigdutes, nors pries kelias dienas to nebuvo
Paskutinį kartą redagavo 1 T0ma5. Iš viso redaguota 2 kartus.
 #237528   Agis
 02 Gru 2010 11:27
Bet kokiu atveju didelė dalis priklauso dar ir nuo to, kas pėdalą spaudžia ir baranką laiko :lol:
 #237529   T0ma5
 02 Gru 2010 11:29
Agis rašė:Bet kokiu atveju didelė dalis priklauso dar ir nuo to, kas pėdalą spaudžia ir baranką laiko :lol:
Sutikciau su tavo teiginiu jei abu atomobiliai butu su mech. pavaru dezem. Bet kai du pedalai tarp koju, nesvarbu kokia tarpine tarp sedenes ir vairo
 #237531   Agis
 02 Gru 2010 11:31
A tai čia apie tas mašinas su trūkumais kalbėjot :shock: aš neįsigilinau, galvojau rimti vyrai su blondinių mašinom nevažinėja :-D
 #237537   Antas
 02 Gru 2010 11:48
Vegys rašė:Sorry, neįlindęs buvau į vidų.
607 - 9,3 sek.
745 - 6,3 sek.
Jei lamerį pasodinot prie 745 vairo - niekas nekaltas :)

P.S. 607 sąnaudos ne daug kuom mažesnės nei kad 745 ...
Dizeliai pasizymi didele galia ant mazu apsuku, trumpose distancijose dyzeliai daug kur apdeda benzininius. o ten kur uzraisiai laikas skaiciuojamas, kai normaliai isibegejama.
isbandyk pats, atsisesk ir nepergazuodamas predek vaziuoti, kad ratai neprasisuktu, o teisiog normaliu stiliumi, cia tau ir bus tavo uzrasytas laikas.
Kitas laikas yra kai spec forsuoji varikli pries starta, kad masina greiciau isibegetu ir begius perjungineji prie aukstesniu apsuku (dizeli visada perjungsi prie zemesniu apskuku, nes jo sukimosi momentas yra didesnis). Tai va tokiu atveju dizelis hdi gali apdeti benza trumpose distancijose. Aisku tada klausimas kodel dizeliai nenaudojami lenktynese - todel, kad juos modifikuoti, ideti kelias turbinas ir t.t. neapsimoka finansiskai ir technologiskai. nors jau yra hdi paruostos spec lenktynems.

Tai kad nereikia zvengti ir tiketi pirminiais skaiciukais kurie uzrasyti iprastam vartotojui.
p.s. paziurek kaip skiriasi xm 2,5 td nuo benzo 3,0 http://catalog.auto.ru/catalog/cars/citroen/xm/ dizelis apdeda benza, gali pasiieskoti youtube.com
 #237540   Vegys
 02 Gru 2010 12:01
Taigi rašė kad abu automatai. Kokie dar bėgių perjungimai ?
Jei varžybos vyko "kas greičiau nuvažiuos 50 m" - tada tikėtina. Bet ar tai galima vadint varžybom ?
Manau abu turėjo spaust gazas-dugnas. Ir niekap nepatikėsiu kad normaliam atstume 607 su 2,7 dyzeliu padarytų 745 benzasu 4,5 ltr varikliu. Briedas kažkoks.
T0ma5 rašė:Maziau vadovaukites teorijom ir neaisku is kur paimtais tech dumenimis. Praktika lauzo visas taisykles
Pateik tada patikimą informaciją. ;-) Vadovautis reik ne tik teorijom, bet ir loginiu mąstymu.
 #237560   audrutis
 02 Gru 2010 13:03
PAs mano draugeli yra du apyseniai (14-18 metu) benzininiai bimbalai 540 ir 740, abu automatai. Tas draugelis siaip nelaksto, bet karts nuo karto megsta duot varikliui prasidirbt aukstesnese apsukose, ir sankryzose spusteli gaza iki galo, kol masina isibegeja iki kokio 100 (toj vietoj kur jis tai dazniausiai daro galima vaziuot 70, nors dauguma vaziuoja 90). Tai va kai jis spusteli ta gaza, tenka prilipt prie sedynes, ir ypac vaziuojant 540 (gal ant jo labiau jauciasi). O cia dar 745, ir itariu dar naujesnis. Nu uzmuskit jus mane ar ka, bet tais H.K. Anderseno (pasak kamscio) motyvais nepatikejau. Ir nors as pats dyzeliu gerbejas, nors pas mane dabar 1999 metu 530d, bet galiu drasiai pareikst kad tu dvieju benzininiu zveriu 540 ir 740 tikrai i vieta nepadeciau (apie 50 metru vaziavima masina net nekalbu - absurdas o ne distancija). O cia dar 745, ir pries Peugeot 607, katras didelis kaip tankas :) Cirkas - ne kitaip :)
 #237563   T0ma5
 02 Gru 2010 13:20
Antas rašė: Aisku tada klausimas kodel dizeliai nenaudojami lenktynese - todel, kad juos modifikuoti, ideti kelias turbinas ir t.t. neapsimoka finansiskai ir technologiskai. nors jau yra hdi paruostos spec lenktynems.
Tai kad nereikia zvengti ir tiketi pirminiais skaiciukais kurie uzrasyti iprastam vartotojui.
p.s. paziurek kaip skiriasi xm 2,5 td nuo benzo 3,0 http://catalog.auto.ru/catalog/cars/citroen/xm/ dizelis apdeda benza, gali pasiieskoti youtube.com
Kaip nedalyvauja, paziurek Le mans, dakara ir tt Dyzelis visa podiuma uzima, jei neklystu 4 metus is eiles ir dulkes jiems uosto visokie ferrari, masserati ir tt
Audrutis, suprantu kai ant tavo megiamos markes sika kazkoks prancuzas, deja dyzeliai siuo metu zenkliai pazenge
 #237570   Antas
 02 Gru 2010 13:30
gal kas turit siuos du auto, butu galima pasodinti du vairuotojus kelioms lenktynems pasikeisdami vairais, tada butu aiskiausia :-D
 #237571   audrutis
 02 Gru 2010 13:30
T0ma5 rašė: Audrutis, suprantu kai ant tavo megiamos markes sika kazkoks prancuzas, deja dyzeliai siuo metu zenkliai pazenge
As juk pats vazineju su dyzeliu, o varikliai kaip manasis buvo gaminami iki 2004 ar net 2005 metu. Taciau as neturiu iliuziju su savo 3 litru varikliuku apdet 4,5 litru benzininio BMW :) Stai todel manau, kad tam pezui tu iliuziju turetu dar maziau but :) Ypac kai jo technines charakteristikos nurodancios isibegejima iki 100km/h atsilieka nuo 745 bimbalo net 3 sekundemis :-D

Na o bet taciau, tos pacios kubaturos siuolaikiniai dyzeliai lenkia benzus praktiskai visomis charakteristikomis, taciau cia nieks del to ir nesigincija. Cia gincijamasi del 745 ir 607 (2,7 litru) :-D :-D :-D
 #237573   Antas
 02 Gru 2010 13:32
T0ma5 rašė:
Antas rašė: Aisku tada klausimas kodel dizeliai nenaudojami lenktynese - todel, kad juos modifikuoti, ideti kelias turbinas ir t.t. neapsimoka finansiskai ir technologiskai. nors jau yra hdi paruostos spec lenktynems.
Tai kad nereikia zvengti ir tiketi pirminiais skaiciukais kurie uzrasyti iprastam vartotojui.
p.s. paziurek kaip skiriasi xm 2,5 td nuo benzo 3,0 http://catalog.auto.ru/catalog/cars/citroen/xm/ dizelis apdeda benza, gali pasiieskoti youtube.com
Kaip nedalyvauja, paziurek Le mans, dakara ir tt Dyzelis visa podiuma uzima, jei neklystu 4 metus is eiles ir dulkes jiems uosto visokie ferrari, masserati ir tt
Audrutis, suprantu kai ant tavo megiamos markes sika kazkoks prancuzas, deja dyzeliai siuo metu zenkliai pazenge
nu va kodel iskirpineji puse zinutes, gi parasyta mano, kad yra jau paruosta. dakaras ir le manchas yra istvermes lenktynes, kur daug ka reiskia kuro vartojojimas ir t.t. o pvz kroso, ziedynese varzybose dizeliniu auto yra labai mazai.
 #237579   zzzubarruu
 02 Gru 2010 13:59
kas tos sekundes, kai ateina ziema, tos sekundes reiskias per kiek laiko bmw atsidurs griovyje?
anksciau kur gyvenau tai toks kalniukas nemenkas buvo. kai pasalo ir pasnigo tai visos bmw ir mb buvo apacioj gatvej laikomos. kieme nors vietos buvo .
nusileidzia koks dede su slikais nuo kalniuko, o atgal nebepakyla, stai ir dar viena laisva vieta.
tai kam ta bmw jei su ja normaliai tik puse metu galima vaziuot, ir nuo kelio nusukt neina.
 #237580   sonca
 02 Gru 2010 14:00
audrutis rašė:Na o bet taciau, tos pacios kubaturos siuolaikiniai dyzeliai lenkia benzus praktiskai visomis charakteristikomis, taciau cia nieks del to ir nesigincija. Cia gincijamasi del 745 ir 607 (2,7 litru) :-D :-D :-D
Tai, kad visiškai jie nelenkia. Neteisinga yra lyginti turbodyzelį su atmosferiniu benzinu, paimkit abu atmosferinius ir abu turbo ir tada lyginkit ir pamatysit, kad dyzelis turi tik vieną pranašumą - kuro sąnaudas.
 #237582   audrutis
 02 Gru 2010 14:22
Na nesu ekspertas ir taip giliai list i diskusijas neturiu kompetencijos, tik va esu atkreipes demesi, jog tarkim iseina koks naujas masinos modelis, kuris komplektuojamas su ivairiais tiek benzininiais, tiek dyzeliniais varikliais. Na ir tada palyginu tos pacios kubaturos benza su dyzeliu ir dyzelis turi daugiau kW, jo geresnis sukimo momentas, 100 jis pasiekia greiciau. Tik tiek ir esu atkreipes demesi.....

zzzubarruu, tu labai aisku kokiu masinu gerbejas ir nieks nesigincija, kad pravazumu tos masinos kone idealios. Taciau kalba dabar ne apie tai :)

P.S. Na o del BMW vairavimo ziema tai pakalbesiu pavasari, nes sis ziemos sezonas man pirmas su galu varoma masina.
 #237584   Wytux
 02 Gru 2010 14:34
JAu antra ziema gailiuosi, kad pasikeiciau galu varomas masina i priekiu varoma :(
 #237585   mcdee
 02 Gru 2010 14:38
audrutis rašė: P.S. Na o del BMW vairavimo ziema tai pakalbesiu pavasari, nes sis ziemos sezonas man pirmas su galu varoma masina.
Sveikas istojes i BMW kluba ;-)
Svarbiausiai geros padangos :!:
 #237589   T0ma5
 02 Gru 2010 15:03
mcdee rašė: Svarbiausiai geros padangos :!:
Ant galu varomos masinos, gali buti nors ir pacios geriausios padangos, visvien sumetymo neisvengsi vaziuojant lygiam kelyje. Pamenu pats kai turejau bmw, tai stabilumui palaikyti i gala isimesdavau zvyro maisa
 #237624   Antas
 02 Gru 2010 16:25
vava rašė:nemokejai su priekiu, tai ir su galu bus nekas... -:kiss:
kam taip. Su galu fainiau. teko malonumas su bmw 2 dūrų, modelio nežinau, variklis 3 litrai važinėtis, patiko, smagus važiavimas :) ypac ant posukiu kai masinų nėra ;-var-var. su pedalo reikia elgtis daug švelniau nei su moteriške.
 #237639   mcdee
 02 Gru 2010 16:55
T0ma5 rašė: Ant galu varomos masinos, gali buti nors ir pacios geriausios padangos, visvien sumetymo neisvengsi vaziuojant lygiam kelyje...
Teko pora kartu tai pajust su senuoju e34 dar pirmaisiais vairavimo metais (pati pirma kart vaziuojant apie 90km/h kokia trecia nuo pirkimo diena), a le po to ateini i prota ir nebemini i dugna. O su paskutiniu e39, kur jau buvo ASC, tai isvis jokiu bedu :ruko tik stebi kad lampecka ant priboru skydelio neuzgesta, bet kad metytu..na nebent isjungus ACS...bet tam yra aiksteles...
 #237645   kamstis
 02 Gru 2010 17:13
Teisinga nuomone :gutgut
Mano geras draugas ,turejo galimybe aplasilankyti BMW gamykloje,ekskursija vedziojusiam gidui, jis uzdave klausima.Kodel visi BMW gaminami tik su galiniais ar visais keturiais varomais ratais :?:
Ir stai koki gavo atsakyma,o jus matete nors viena F-1 bolida su priekiniais varomais ratais ;-)
 #237652   vava
 02 Gru 2010 17:25
sunku gincytis, kuriais varomais masina yra geriau. As vazinejau ir vienaip , ir kitaip. Ziema man geriau priekis del paprastos priezasties - pravazumas. Ir pofik, kiek ten tu sistemu sudeta . paprastas golpukas deda i vienus vartus belen kokia semiora, kai reik pajudet is prisnigtos vietos ar uzvaziuot i kalniuka
 #237656   pensininkas
 02 Gru 2010 17:34
bembis ziema smagu, jei pacanskai dar nori palakstyt, o jei jau solidus esi, bet negali be bembio, arba su protu, arba x drive
 #237661   Tadass
 02 Gru 2010 17:50
mano pirmas auto buvo BMW, tai teko ismokti "valdyti subine" ziema :ruko Pravazinejau tris ar keturias ziemas ir vargo nemaciau, bagazinej zvyro, bulviu, lavonu nesiveziojau :-D . Kai ismoksti, tai labai lengva kontroliuoti auto kelyje, nes prieki valdai su vairu, gala su gazu. Su priekiu varomu vaziuojant toks jausmas, kad galas makaluojasi kur jam reik :lol: .
Dabar vaziuoju su visais varomais - ziema ypac ivertini si auto privaluma :gutgut
 #237755   LAURUX
 03 Gru 2010 00:25
zinau 2 tiesas apie BMW:
1. BMW yra ne masina, o diagnoze :-D
2. lietuvoje yra daugiau M klases BMW automobiliu, negu gamykla ju pagamino :-D

o jei rimtai, tai bmw auto matau tik viena pliusa-komforta :ruko
 #237757   Vegys
 03 Gru 2010 01:16
Jaučiuosi gyvenimo nuskriaustas [oj-me: - BMW nesu turėjęs ... VAZ 2101 -> Nissan Primera -> Nissan Maxima -> Toyota Camry. Tarp jų dar buvo (nebūtinai mano) Toyota Starlet, Toyota Carina, Volvo S40 ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė