Forumas apie mėgėjišką žvejybą

Draudžiama žvejoti : ŠAMUS [11.01-04.01]; masalui naudojant žuvelę* [01.01-04.20]; plačiažnyplius ir siauražnyplius VĖŽIUS [10.15-07.15]; be žvejo mėgėjo kortelių šias žuvis: lašišas, šlakius, sykus, upines nėges; upėse ir jų ruožuose išvardintuose taisyklių priede Nr. 1
Apie viska... ir rimtai, ir nerimtai
 #529940   Tadunce
 12 Gru 2013 15:13
Jei lavonų prisipirksi, tai ir peugeot, ir mb, ir bmw, ir volvo turės bėdų.
Antrą peugeotą važinėju, su el. prietaisais nei vienam problemų neturėjau.

Su kartu naudojamu vw buvo daug daugiau gedimų toje vietoje.

Apie mk5 golfą prisiklausęs esu nemažai. Net ir garantiniam laikotarpyje tokių nemalonių "šposų" krėsdavo.

Nelabai suprantu kodėl gaila naudoti. Nori pasistatyti auto garaže, kad stovėtų pažiba, ir važinėti su 800lt vertės pasatu?
Ar vistik patogiai ir SAUGIAI važinėti su xc90?

Žinoma, jei neįperki, ar eksploatacija sukeltų per daug rūpesčių, tai nežiūrėt į tą pusę, bet jei gali sau leisti, tai mano balsas būtų vienareikšmiškai už jį pagal Tavo kriterijus.

Nei patogumu, nei komfortu, nei saugumu, tikrai joks tuaranas ar sharanas nebus arti to
 #529980   Sky'us
 12 Gru 2013 16:59
Na laiko issirkinti turiu iki pavasario, tai manau rasiu ka nors sau tinkamo :)

O golfas kodel? Cia tiesiog palyginimas, kad man viena per akis butu i darba vazineti ir nereiktu dideles auto.
 #530233   ėrnis
 13 Gru 2013 15:07
sky'us o kaip toyota avenis verso ar tiesiog toyota verso ? jei metai nera labai svarbus, tai uz tokia kaina nebloga toyota gali pasiimt kokiu 2004metu.
 #530239   vava
 13 Gru 2013 15:49
jau siule jam tuos variantus :)
tik neaisku, ka jis apie tai mislina
 #530374   Tadunce
 14 Gru 2013 12:10
Eilinį kartą pasikartosiu, kad tie TUV duomenys nėra tikslūs.

Tikras vokietis nepirks sau fiato ar renault. Ims mb, bmw, audi, savaitgaliais pasivažinėti porsche
O prancūzus, italus ir kitus naudoja pensininkai, šiaip nelabai didelį dėmesį markei skiriantys žmonės, ko pasekoje, taip pat, kaip Lt, važiuoja nuo TA iki TA.
O vokietis savo mb tvarkys visada ir į TA atvažiuos su minimaliai gedimų.

Kažin ar LT statistiką pamėginus surinkti nebūtų visiškai priešingas variantas
 #530380   krioklis
 14 Gru 2013 12:56
Pries koki 10 metu buvo isleista knyga Lietuvos tech apziuru centru apie statistika, turiu ja nusipirkes.Ten labai smulkiai su lentelem ir apzvalgom aprasyta viskas. Variantas identiskas Japonai pirmauja nes Lietuvoje tada porshe nebuvo, vokieciai per viduri ir visas kitas arsenalas gale.
 #530473   sonca
 15 Gru 2013 01:28
Tadunce padek emocijas i sona. Vysu pirma kas yra tikras vokietis? Antra ar pensininkas nera vokietis? Ir galu gale vel pas tave groja emocijos, nes pats vairuoji Prancuza :)
 #530482   Tadunce
 15 Gru 2013 08:47
Tai, kad ir vokietį vairuoju. Dar ilgiau, nei abu prancūzus kartu sudėjus.... :)

Ir japoną turėjau, tik metai prastoki buvo.
Ir techniškai kitą vokietį turėjau, tik kėbulas ispaniškas :)

Japonai man tiesiog ne prie širdies, dėl savo skardų ir garso izoliacijos.
Iš techninės pusės puikūs.
Tėvuko civicas per 5m nuo pirkimo salone tik dabar pirmą kartą tvarkė važiuoklę aną mėnesį. Porą traukių ir amortikai du. Prasukta ~130tkm.
Daugiau nulis investicijų apart einamų darbų.
O važinėja tikrai ne super atsargiai, ir į žvejybas važiuojam su juo visada...

Dėl emocijų, tai mane iš tikrųjų veikia kai neturėję gyvenimę tokių auto (italų, prancūzų...) arba lavoną nusipirkę pradeda dergtis, kad mėšlo krūva.
Bet dėl šito., tai ne, emocijom nesivadoaujų. Net jei būtų nepaminėti prancūzai, šitą esu rašęs ir anksčiau.

Kriokly, kažin koks mūsų auto parkas buvo prieš gerų 10m..
 #530504   krioklis
 15 Gru 2013 12:53
Tadunce esu pardaves galybe masinu ir zinau jau mazdaug kur pelai kur grudai. As kalbu tik apie technine puse ne apie komforta ir dizaina. Zinoma TUV tokiu dalyku neatspindi kaip, sankabos , greiciu dezes, varikliai (nes su tokiais gedimais iki ten nedavaziuojama ir salinami savarankiskai,bei i statistika neitraukiami), ten pagrindinai rodo vaziuokles ir stabdziu sistemos gedimus. Bet sudejus i kruva viska zinok pries perkant auto TuV lentele galima pasitiket.

Tas parkas kuris buvo pries gera 10m. Lietuvoje dar ir dabar sekmingai rieda musu keliais, apgailetinos isvaizdos..... :(
 #530618   scorpium1
 16 Gru 2013 10:05
Audi A6 C4 2.5 tdi AVANT 6 begiu mechanika 97 metu - neuzmusamas monstras,erdvus,minkstas ir pigus ekspluatacijoi,detales net firmines vokieciu kaip japonu pigios kitaicu kainuoja,aisku tokiu metu jau ir uzmucintu yra,bet jei buvo ne drozta ir priziurima,tai begioja be problemu iki siol,turejau pries tai mazda ir galanta tai nu nafig....
 #530643   EDVD
 16 Gru 2013 11:57
Vytenisnl rašė:Sveiki, ibizose 2008 jei gale abu stopai medega - kokia tikimybe, kad vienu metu lemputes perdege?
gali būti ir vadinama "varlytė" prie stabdžių pedalo. Kiek laiko pats važinėjau be stopų nežinau, nes pastebėjau tik prieš technikinę :koliorava
 #530655   scorpium1
 16 Gru 2013 12:33
hipy rašė:pas belekoki japona 97 metu normalaus gamintojo detales tikrai ne brangesnes uz vokiecio...
Ziurint KOKIO vokiecio,sakau kad panasiu metu (mazda 98,galantas - 96) japonus turejau,tai pasaku tik neteikia,tikrai zinau ka sakau!Jei su bmw lygint ar mersu tai gal dar...
 #530678   scorpium1
 16 Gru 2013 13:39
Vytenisnl rašė:Lyginau 95m lančerį su golfu 3 (irgi panašūs metai). Detalių kainos tokios pat, o vat golfui nuolatos ką nors reikėdavo keisti :)
tai tu su a6c4 palygink ir paskaiciok kiek kuo pvz gale pakaboi reik keist ir kiek kainuos,arba amortiku kainos paziurek.Apie kebula japonu geriau voobsce patyleti..:-D
 #530683   Vytenisnl
 16 Gru 2013 14:01
Man lančeriukas tada kainavo 3500ltl. A6 tavo minimas panašių metų ne lavonas nuo 6000lt prasidėdavo. Veiksmas ~2009 metai. Per porą metų tvarkymams ir einamiems reikalams išleidau ~2000lt (čia įskaitant padangas, skysčius ir t.t.). Pirmus metus tikrų remontų išvis nebuvo. Antrus metus su pakaba susiję reikalai buvo supportų perrinkimai, stabdžių kaladėlės. Kadangi laisvalaikį turiu kur leist ir kitur nei garaže, tvarkymai buvo servisiukuose/pažengusiuose garažiukuose. O lyginau su draugų golfu, kuris buvo pirktas panašiai tuo pat metu ir panašiai vienodai važinėjamas (per mėnesį 1000-1500km). Ir argumentacija būtent eksplotacijoj bendrojoj, o ne pavienių detalių, ištrauktų iš konteksto kainose.

Aišku garso izoliacija buvo nulinė, 2l dyzelio įsibėgėjimas irgi ne raketinis, skardos ganėtinai plonos (nors išsitiesint irgi nesunku būdavo, kai kieme kas jas aplankstydavo).
 #530684   Vytenisnl
 16 Gru 2013 14:02
EDVD rašė:
Vytenisnl rašė:Sveiki, ibizose 2008 jei gale abu stopai medega - kokia tikimybe, kad vienu metu lemputes perdege?
gali būti ir vadinama "varlytė" prie stabdžių pedalo. Kiek laiko pats važinėjau be stopų nežinau, nes pastebėjau tik prieš technikinę :koliorava
Ačiū, pasižiūrėsiu. Pagal manualą irgi kaip alternatyvą duoda šį errorą (dega simboliukai panelėj atitinkami)
 #530755   Vytenisnl
 16 Gru 2013 21:22
Gal ir kvailas klausimas pasirodys, bet...:
Jei viršutinis stopas (stiklo viršuje, ne galinėse lempose) užsidega, tai varlytė reiškias veikia gerai? Ar gali būti kelios varlytės?
 #530760   scorpium1
 16 Gru 2013 21:28
Vytenisnl rašė:.... Per porą metų tvarkymams ir einamiems reikalams išleidau ~2000lt (čia įskaitant padangas, skysčius ir t.t.). ..
Na tu dar kilimelius,valytuvus,lemputes,sampuna ir kempine(cia jei pats plauni) pamirsai :-D
As tai tokiu dalyku kaip ir padangas,akkuma,filtrus ir tepala su antifrizu vobsce neskaiciuoju,cia "kisenines" masinos islaidos :-D O siaip per bv 2 metus ekspluatacijos net stabdziu kaladeliu dar nekeiciau,nei vienos,dar ir db pilna "mesos".Per visa laika dvi kaitinimo zvakes("beru"- po 27 lt),1 svirtis priekine("lemforder original" - 165 lt),priekinis guolis(neatsimenu pavad. anglu -50lt),amortikas-itempejas gener.dirzo (originalas,naujas,215lt),2 atraminiai po 40 lt(cia patys geriausi) ir VSIO! :-D Aisku ir kainavo ne 3500,o 9600(pilnas "farsas"-koza-roza vse dela) :ruko
 #530832   scorpium1
 17 Gru 2013 07:05
Gedcka rašė:KEICIAU viska :grin:

SKODA OCTAVIA 2001 1,9 66KW

ner geresnes masinos viskas labai paprastai
O pas tave gale irgi balkis su 2 sailentblockais,kaip pas A6C4?Jei ne - ne tokia ji ir paprasta :-D
O siaip neblogos tos Skodos,buvo vienas is variantu kada po japonu normalios mashinos ieskojau,bet audi A6C4 vis delto laimejo ,db va as - ZIEDU VALDOVAS ! :-D :-D
 #530845   Agis
 17 Gru 2013 08:45
Paskaičiau ir pagalvojau, kad kai dauguma gamintojų jau seniai stengiasi kėbulą pagaminti "kiaušinio lukšto" principu, kad sugertų smūgį, mūsuose dar gaji nuomonė, kad sėdėti ant švėlerio ir daužyti galva priekinį stiklą yra geresnės mašinos savybė :lol:
 #530850   Naurius
 17 Gru 2013 09:15
sveiki matau yra nusimananciu apie masinas:) noreciau paklausti, nusipirkau vectra, joje orginali navigacija taciau reikia suinstaliuoti ja, gal zinote kas usiima tokiais dalykais? nes aplink savo krasta nerandu nei vieno kuris tai sugebetu ar galetu...
 #530856   scorpium1
 17 Gru 2013 09:35
Agis rašė:Paskaičiau ir pagalvojau, kad kai dauguma gamintojų jau seniai stengiasi kėbulą pagaminti "kiaušinio lukšto" principu, kad sugertų smūgį, mūsuose dar gaji nuomonė, kad sėdėti ant švėlerio ir daužyti galva priekinį stiklą yra geresnės mašinos savybė :lol:
O kam tada tuos oro pagalves? ? :shock:
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 178
  • VDS, VPS serveriai
  • Bronzinė žuvis
  • Žvejybos reikmenų parduotuvė